Här hittar du råd och vägledning gällande misstänkt aktivitet på våra kunders konton.
Om du har upptäckt aktivitet på ditt konto som du inte känner igen, kan du kontakta Wiggles säkerhetsexperter på accountsecurity@wiggle.com. På så vis får du prioriterad tillgång till vårt team som endast ägnar sig åt kontosäkerhet.
Våra system är starka, moderna och uppdateras hela tiden med nya säkerhetsfunktioner som håller dina uppgifter säkra.
Här är bara några av de steg vi tar för att skydda dina uppgifter:
Här är några ytterligare tips för hur du kan gå till väga för att skydda dig själv och hålla dina inloggningsuppgifter säkra.
Efter enskilda händelser i juni 2020 där Wiggle-konton använts bedrägligt, har Wiggle vidtagit ytterligare säkerhetsåtgärder för att skydda dina uppgifter på ett bättre sätt. De är följande:
Kontosäkerhet förblir av högsta vikt för Wiggle, och vi fortsätter att jobba hårt för att garantera kunduppgifters säkerhet.
Det är enkelt att ändra uppgifterna på ditt konto, t.ex. lösenordet, prenumerationen på vårt nyhetsbrev, leveransadressen, e-postadressen och bankkortsuppgifterna. Följ bara dessa enkla instruktioner:
Vi ber dig att observera att uppgifterna för din prenumeration på vårt nyhetsbrev inte synkroniseras med dina kontouppgifter. Prenumerationsuppgifterna måste ändras separat.
För att påbörja prenumerationen är allt du behöver göra att klicka på prenumerationsikonen högst upp till höger på vår hemsida.
Fyll sedan i uppgifterna i formuläret och klicka på knappen för att skicka in registreringen.
Du behöver inte öppna ett konto för att kunna prenumerera på vårt nyhetsbrev.
Klicka här för att avregistrera dig från nyhetsbrevet.
Du kan när som helst se din beställningshistorik genom att logga in på ditt konto. Sektionen "Dina senaste beställningar" visas då högst upp på sidan. Härifrån kan du även klicka på "Visa alla beställningar" för att se äldre beställningar.
Klicka på det aktuella kalenderåret högst upp på sidan för att hitta din beställning.
Här bör du kunna se statusen på ordrar från de två senaste åren.
Om du behöver information om en beställning som lagts för mer än 2 år sedan, vänligen kontakta oss.
Om du har glömt eller tappat bort ditt lösenord, följ stegen nedan:
Om du har glömt den mailadress du använt vid registreringen är du välkommen att kontakta oss så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.
Hur lägger jag till varor på listan?
För att skapa en lista behöver du bara klicka på en vara, och istället för att välja "Lägg i varukorgen" välja "Lägg till önskelistan". Om du vill lägga till flera exemplar ändrar du bara antalet. Du kan lägga till så många varor som du vill.
Hur mejlar jag listan till mina vänner?
Du kan mejla listan till dina vänner genom att logga in på ditt konto & önskelista, som du hittar längst upp på sidan. Välj sedan ”min önskelista” på listan till vänster. Du kommer att ombes uppge både din egen e-postadress och din väns e-postadress, samt ett meddelande när du klickar på den gråa meddelandeknappen. Meddelandet med länken till din önskelista kommer att skickas till din vän.
Hur handlar jag en vara från en önskelista?
Om en vän skickar dig en länk till sin önskelista behöver du bara klicka på länken i mailet, så tar den dig till listan. Välj de varor du vill handla, gå till kassan och betala för varorna som vanligt.