Kontakta oss

Hur kontaktar jag Wiggle...

Hur kontaktar jag Wiggle?

För att skicka ett mail till Wiggle, klicka här, och välj sedan den anledning till att kontakta oss som bäst motsvarar din förfrågan.

Internationella kunder

Internationella kunder

Wiggle tar emot och svarar på e-post på följande språk om du klickar på supportlänken nedan:

Språk Webbsida E-post
Spanska Wiggle Spain Spanish Support
Tyska Wiggle Germany German Support
Japanska Wiggle Japan Japanese Support
Nederländska Wiggle Netherlands Dutch Support
Portugisiska Wiggle Portugal Portuguese Support
Italienska Wiggle Italy Italian Support
Kinesiska Wiggle China Chinese Support
Ryska Wiggle Russia Russian Support
Amerikansk engelska Wiggle USA English- US Support
Australiensk engelska- AUS Wiggle Australia English- AUS Support
Franska Wiggle France French Support

 

Om du handlar med Wiggle kan du vara säker på att vi har kunnig internationell kundtjänstpersonal som är redo att besvara alla frågor.

Wiggles rutiner för inkommande mejl?

Har Wiggle fått mitt mail?

När du först kontaktar Wiggle via kontaktformuläret kommer du att få ett automatiskt svar med våra vanligaste svarstider.

Om du inte får detta meddelande innebär det att vi inte har mottagit din e-post på rätt sätt, vilket kan bero på att din e-post har blockerats av vårt skräppostfilter.

OBS!

  • Du kommer bara att erhålla detta bekräftelsemeddelande när du skickar ett mail till oss för första gången.
  • Du kommer inte att erhålla detta meddelande när du besvarar e-post som vi har skickat till dig.
  • När du har erhållit ett automatiskt svar eller ett svar från vår kundtjänst, bör vidare e-post kunna tas emot utan problem