Kontakta oss – Wiggles svenska kundtjänst

Det har uppstått ett problem med kontaktformuläret.

Tyvärr ligger kundtjänstformuläret nere för tillfället. Vi beklagar detta och ber dig försöka igen om en stund.

Vårt kundtjänstteam finns här för att hjälpa dig, sju dagar i veckan. Du kommer att motta ett e-postmeddelande när din order lämnat lagret, som innehåller all den spårningsinformation du behöver. Förutom försiktighetsåtgärder som vidtagits av vår egen lagerpersonal vidtar även våra leveranspartners nödvändiga åtgärder för att skydda sina anställda och våra kunder, t.ex. genom att inte kräva signatur för leveranser. Vi ber dig att kontrollera din beställnings spårningsnummer för den senaste informationen direkt från budfirman.

Om du behöver hjälp, vänligen fyll i formuläret nedan, så svarar vi så snart som möjligt. Om du inte mottagit ett svar från oss ber vi dig kontrollera din skräppost.

Om du har upptäckt aktivitet på ditt konto som du inte känner igen, eller har mottagit misstänkta meddelanden, vänligen kontakta oss på nedan mailadress, så kommer en av våra säkerhetsexperter att höra av sig till dig så snart som möjligt: accountsecurity@wiggle.com